Friday, July 31, 2009

UPSI H1N1 AND CUTIIIII!!!!!

salam tuk semua...

dah 2 minggu lebih rasanya belajar di upsi...sebab aku dah pun dapat DPLi yang aku mintak dulu...alhamdulillah dah dapat nie aku kena belajar semula ler...memang berat sikit ...bukan ape..dah ler berat badan memang berat ditambah plak ngan berat nak memahami dan menghafal pelajaran aduiii lagi berat...bukan ape...dah berumur angka 3 nie...pening gak nak belajar..sebeblum nie dok jadi suri hidup jer..so takde lah nak baca2 sangat..la nie..kena gak usaha..cari ilmu selagi ade...

so dah dok upsi tetiba masa aku nak buat presentation ...terus kena keluar sebab virus H1N1 melanda upsi....uiii takut gak..semua student diarah dok rumah dan di Quarantin...aku ngan member dok gak kat rumah sambil tunggu info dari HEP...kot ler dapat cuti..yg kalutnya kami memnag nak cuti...sebab terlepas ler present hari tu.....so..dah petang baru dapat info bleh balik dan cuti...naik semula 10 ogos...lama tu...so..selamat bercuti dan isi borang perjanjian...jumaat 31 aku g langkawi..so..kalau ade cite best bleh citer..kay...wasalam.

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU