Tuesday, December 15, 2009

Program Desa Intelek

salam...aku baghu balik daru gurun kedah...uiii penatnya...pat ni pgram wajib..kenalah pi..kalo tak pi nanti tak bes plak pasai ni melibatkan markah..so..tak sedaplah...walopon ade hal lain tapi aku kena gak pi gurun nih...so pgram ni start 11-13 dec 2009. masa pi hari jumaat pagi.dengan 6 biji keta...awal2 aku naik ngan aidil..tapi aku pening..dan rasa nak muntah..so..tiba tapah..aku tukar naik keta kancil ..epol bawak..sotiba kedah kul 2 ptg...agak jauh dan memenatkan...Kg bt 2 nama tempat yg aku nak pi ni...okaylah tempatnya dan org kg pon ok..dan aku dapat mak angkat nama mak solehah....masa kat sana dok ngan ju...so bdua dapat mak yg sama...pgram agak memenatkan dan hepi gak...letih badan toksah kira...tapi yg penting ade masuk paper tuuuu...sinar harian...part utara nyer...ermmm...bila lagi nak tunjuk yer tak....eeee



......yg baju pink muka aku ler tu...hehheeh

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU