Thursday, August 26, 2010

yihaaa...tAmBah laGiK

Syukur alhamdulillah...aku bakal dapat baby ke 2 tahun depan...stakat nie aku tak pegi lagik klinik buat check up...mmm....bulan depan kot...24 ogos aku cek urine...hohoho...pagi2 lagi masa nak sahur...mula2 malas gak nak cek..tapi bila dah tgk tanda +ve...postive lahhhh...yihaaa...turun jek tangga aku buat2 kecewa ngan hubby aku...skali surprise...dah ade baby...hohoho...tahniah...utk diri sendiri...lama juga aku menunggu..arif danial dah umur 5 tahun nex year...baru ade adik....
sebelum aku cek urine sebenonya aku dah makan teh diet org kg...mana taknya ..berat aku naik sampai 90kg..uii ngeri..skali aku dah minum 3 mggu ..mmg turun 5 kg...tapi lepas tu tak turun2 lagi..sampai le aku rasa yg aku masih belum period...tapi di sebabkan sebelum nie takda,...so aku teruskan minum le...lepas tu 2 hari sebelum aku cek urine..aku jatuh..anak aku mandi basahkan simen dapur...apa lagi..terduduk aku...nasib baik le baby aku dlm perut tak apa2...cuma masa tu aku tak tau dah ada.skang nie..aku tak kisah dah badan naik..dah ade baby..mana boleh minum nak diet..huhu
alhamdulillah...dah ada ni dan dah tau..so aku kena jaga betol2......tak sabar nak tunggu tahun depan...dan aku rasa baby nie lahir sama bulan dengan abg dia arif danial...hoho...gud planning...

apapun...ConGrAte UmmI...

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU