Wednesday, September 18, 2013

Cerita Korea ;)

aku dah ubah template blog ni...tapi lom ubah suai lagi...lom ada masa terluang...nnt aku ada masa aku ubah sket yek...tungguuuu..... ;)

hmmm kali ni entry aku berkaitan dgn cite korea.... sukanya aku pada cite korea sejak aku pasang HD kat astro tahun 2011...perghh mula2 tak minat gak...skali dah tgk...ambik ko...masa awal2 tu aku gila sket..sampaikan aku mengajar dlm kelas pon aku kaitkan cite korea sket...padahal ajo BM...hehhehe...bukan ape nak seronok2 jek...selit2 iklan sket..barule mengajo jd menarik...aku citele pasal Runningman..perghhh...budak2 aku kalo start cite..depa lagi terror dr aku...kekadang aku masuk kelas aku nyanyi lagu fantastic baby dari big bang..........pergh...pelajar aku punya gelakle...hehheheh...takpe...selalu aku garang jek semacam..kenala skali skala bermesra dgn pelajar.
tu yang sume ingat jek kat aku... tapi tak sume kelas aku gurau senda...kelas yg lasak tu kena le garang sket...
 
cite korea yg aku suka masa awal...miss ahjuma...walla....mmg menarik...pastu aku tgk yg best chongdamdong alice..menarik gak...pastu cite ghost..banyak lagi cite yg aku suke...ada masa aku citekan drama tu yek..tapi rasanya tgk sdri lagi best....hheheh.... kalau balik skola jek aku mst dah bukak terus cite korea...nak kata setiap minit le korea aje...takde cite lain...yg paling geram bila hujan...cite korea aku tak dapat tgk..biasalah astro...hebat manapon time hujan mmg tarak pakai...bayole mahal mana pon ...hujan juga jd punca...takdeke cara lain...
 
nnt kita sambung lagi yek...skang ni nampak rajin aku buka blog...heheheh....nak sedapkan ati yg lara...huhuh

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU