Saturday, September 28, 2013

KIJE....KIJE!!!!!

Dah nak masuk kije dah...ni yg maleh...tapi dlm cuti lg aku dah buat kije....key in pbs yg lom siap....lagi smggu kalo ikutkan aku masuk kije....tapi kalo skola baru masuk lg 2 mggu...ikut ati..takde mood nak g kije dah,.....tapi sume ni adalah tugas dan tanggungjawab aku dan smga pekerjaan aku ni diberkati Allah....smga aku dmurahkan rezeki...
 Kalau ikut kehidupan aku kini dah semakin baik dari dulu...syukur padaMu Allah yg telah memberikan aku suami dan anak2 yg dipinjamkan untuk aku bahagia di dunia ini.....aku bersyukur dgn kerja yg aku dapat...aku harap aku dapat bekerja dgn baik dan mendidik anak muridku menjadi manusia yg baik... smga aku diberi ilmu yg dapat ku berikan pada anak muridku dan org sekelilingku.... syukur amat kerna gaji aku pon takle teruk sangat...ada yg lg teruk dr aku kalau ikutkan le...
 Apapun...smga aku dberi kesihatan yg baik agar aku dapat menjaga anak2 aku arif danial, dini nafisa, auni afifah...dan suami aku yg tersayang...encik radhi ;)...muahhhh
 lepas ni kalau aku dah masuk kije dtmpat baru aku harap dapat menjalankan tugas seorg ibu...memasak.....hehhehe...mengemas...dan juga rajin bangun pagi nak g kije....bukan apa..sblm ni aku ngajar sesi petang...maklumle ..bila ngajo petang..aku suka bgn lambat...hikhikhik....
ok lah....cite stakat ni...nnt sambung...nak tido plak...dah pukul 2.30 pagi weiiii....

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU