Monday, May 25, 2009

KEMBALI LAGI!!!!

Assalamualaikum...
Hampir 2 minggu komputer nie rosak...semalam baru jer baiki...alhamdulillah...dah okay..nasib baik dapat selamtkan file2 yg ade...cuma ada beberapa file jer yg tak ade...tapi walau apapun...ini pengajaran jangan download yang bukan2...harap jangan rosak lagi....sekarang nie mulakan bisness semula....dah tergendala...pening gak..sebab baru jer nak mula dah terbantut...nak mula semula dah pening...

Hari rabu nie 27 mei 2009...hari bersejarah ...first time aku gi interview guru...selama nie tak pernah dapat...agaknya dah tua baru dia panggil...apapun nie rezeki...harap2 dapat...insyaAllah...doa dari suami,anak dan keluarga...interview tu nanti dapat aku tempuhi....dgn sabar tenang dan dapat jawab dengan lancar....

Kalau dapat jadi guru...aku akan teruskan juga biss internet nie...bukan apa...nak belajar biar banyak2...dapat ilmu macam...kan senang kalau ade org bercerita pasal dunia perniagaan internet takdelah aku terngangaaaaa...jee...so..kenalah aku teruskan...dan insyaAllah ilmu tu aku ajar pada anak2 aku nanti...

Apapun...Selamat kembali ...

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU