Tuesday, April 21, 2009

BELAJAR SESUATU

Hari nie aku nak belajar sesuatu tntg perniagaan internet...memang dari awal aku dah minat...dan masa aku bkrja dulu pun aku dah mula nak buat site income...tapi kadang aku naik blur ngan biz nie...ape yg aku tau yg mudah awal2 prgrm affiliate..yang nie okay mula2 buat yg free..sebab orang macam aku jenis tak tau apebenda pun...biasalah takde basic IT...SmileyCentral.com ape pun aku msti belajar kalau tak aku tak dapat ape pun...kan minat aku nie belajar...so...blajar je lahhh sampai pecah kepala pun takperrr...SmileyCentral.com..
so yang keua aku tau e-book...yang aku tau benda nie kena rajin ler menulis dan kena kuarkan idea yang bagus2...kalau tak camna nak jual...

SmileyCentral.com
sekarang yang penting belajar betul2...dan aku kena faham lerrrr...takpee...lagipun hubby aku ade...dia boleh ajar akuSmileyCentral.com..semoga aku dapat buat yang terbaik demi keluarga SmileyCentral.comaku....insyaallah..

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU