Friday, April 24, 2009

Kawan Baru

SmileyCentral.com skg nie..aku nak cite yg aku dah ade kawan yg baru..dialah yg ajar aku serba sikit...tau jelah yg aku nie bukan pakar komputer...walaupun dia budak lagi tapi aku berterima kasih sebab dia ajar aku dan bagi aku banyak ebook free...SmileyCentral.com....
kesian gak diapun bt bis intnt cam aku....cuma bezanya aku lom start lagi...eeeeSmileyCentral.com..bukan ape...banyak yg aku kena blajar...
selain dia suami aku pun banyak aku tanya...suami aku pun banyak tolong cuma aku taknak menyusahkan dia..sebab dia kena kerja lagi...nanti aku ganggu plak kerja dia...


so sekarang aku banyak tanya pada kawan baru aku nie...harap2 dia dapatlah bantu aku insyaAllah...

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU