Friday, April 17, 2009

Kenangan

Hari nie..banyak teringat kisah2 lama...yelah tu sebab aku masukkan gambar yang ade...setakat nie aku dapat masukkan gambar adik ngan abg aku jer...gambar adik beradik aku yg lain takde yg cute so nanti2 aku penuhkan dalam blog aku nie....bukan ape...saje nak memenuhi blog nie...untuk diri aku gak....so adik beradik aku ade 10 gambar yang 8 lagi belum....jangan risau aku akan masukkan gambar pak sedara,mak sedara,tok sedara,sepupu sepapat aku dan ramai lagi...sampaikan belah hubby aku pun nanti aku masukkan...tunggu jelahhh...nanti boleh anak cucu aku tgk heararki keturunan aku yg besar nie...memang besar tu....badan pun bosar2...eeeeeSmileyCentral.com....bukan ape...kalau dikumpul sedara mara aku nie...boleh buka satu kerajaan tuuu...eeee..okaylah...nanti ade ape2 aku masukkan lagi dalam blog nie...kayyy..SmileyCentral.com

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU