Wednesday, April 15, 2009

PERMULAAN YANG BARU

Semalam 13 april baru mula tengok blog...almaklumlah aku baru pasang internet kat rumah...kalau ikutkan dah lama nak pasang tapi memandangkan aku baru pindah kat selangor nie...so bolehler pasang internet..masa aku dok pahang dulu aku tak berpeluang...taulah pahang tu penuh dengan keindahn alam...hutan rimba..mana lah kabel ade...so...selamat kembali di blog ini!!!!!!!
sekarang nie aku nak edit semua ...nak tau anak aku yang kecik tu pun tersengih tengok muka aku dgn babah dia dalam internet,.....sikecik aku nie memang suka komputer....eiiii kalau dia dapat pegang...alamtnyerrr aku tak merasa nak pegang...kalau tak dia melalak...tak pun mengacau jerrr...biasalah budak2....semua nak tau...so untuk hari nie setakat nie jerrr...

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU