Wednesday, July 21, 2010

Dah Jadi.....

hah....hari tu aku bawak rebung...so semalam aku dah masak rebung masak lemak cili api...campur dengan daging...perghhhh...memang sedap...masyukkkk....1 time aku masak....meleleh ayor liuq....memang sedap...aku tak sangka..selama nie pandai amkan jek..masak tak reti...takut gak tak menjadi sebab aku nie masakan kampung kureng pandai.....tapi la nie pandai dah....ehehhehehe....
so hari nie nak masak daging masak rendang ....hasil ajaran abg aku...so aku nak try le....eeee..apapun....masak campak apapun kalo kena mmg sedap....nie le kalo dah bosan dok rumah..asik masak ...makan...tido...tu jek....maleh dah skang aku nie....huhu..sejak badan dah gebob...mmg maleh aje...nak mengemas aduhh malasnya...nanti le dah nak posting nanti baru aku kemas habis-habisan...huhu..

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU