Wednesday, July 28, 2010

Semalam ...

Tengok Halaqah...TV9...dah separuh aku tgk...sejak ada astro nie..asik tgk astro jek...yelah..dah bayo mahal kenalah tgk..kalo tak rugi...cuma smlm rugi tak tgk dr awal...tajuk saham amanah...mmg bes...mana tak nya aku yg tengok separuh jek dah sayu hati nie...aku tgk ramai penonton dalam studio tu dah nangis2...yang lelakinya nangis teruk...perghhh...mahu tak sayu...susah lelaki nak keluarkan air mata...lebih2 lagi air mata kekesalan...dan air mata kerna kesilapan...huhuhuhu....memang syahdu...pengacaranya pun bukan main hebat...sedey betol...
masa tu juga teringat arwah mak ayah ...bukan apa...setiap yang Allah jadikan tu mesti ada baik dan buruk...yang baik Allah bagi...yang buruk pun Allah juga yang beri...semua untuk mengingatkan pada kita setiap perbuatan sendiri...kalau baik..baik dapatnya...kalu buruk...buruk terimanya...
Apapun aku doakan semoga arwah dicucuri rahmat...
Hal perbincangan tu pun kaitan dengan anak..mmg aku pun risau dengan anak aku...sebenarnya..bukan senang nak jaga anak..yang seorang nie pun aku tak reti nak jaga...walaupun aku dah beri apa yg dia nak..cuma kalau benda tak sesuai aku tak bagi la...tapi belum tambah anak lain lagi...kalau ramai mcm keluarga aku 10 orang..perghhh...mmg kelam kelibut le...apapun...aku doakan yang terbaik untuk anak aku dan semoga aku dapat waris yang baik dan taat pada Allah dan ibu bapanya sendiri....

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU