Friday, June 4, 2010

Mahu Tambahan.....

dah seminggu dok rumah...huhuhuh...malasnya...nak kemas pon sehari satu ruang...part ruang tamu pon maleh...rasanya sminggu satu ruang kot...ade 4 bilik...campur ruang tamu, dapur,bilik air ade 3,ruang kosong kat tingkat atas lapang...so nak kena kemas gak tu...ermmm...sume ade 10 ruang ...so..kena ade 10 mggu nak kemas nie....ekekkekek..nampak sangat pemalas...tapi tu sume untuk mengisi masa lapang aku yg mmg terlalu lapang sangat...takut bila dah kemas awal2 ...nanti bosan plak...so...aku kena buat2 bizi...ehehehhe....bizi tido...cuti skolah 2 mggu....uiii...bes ya...bilik anak aku arif danial dah pon siap di decorate..fuhh...mmg cun..siap ade 'glow in d dark' lagi tuhhh..star..moon..planet..dan macam2 lagi...konon2 nak bg anak tido lain2 bilik...family planning daaaa....bukan per...arif kata "arif nak adik"....ekekkekekkek...aku pon kesian gak...dia main sesorang...takdek kawan...nak kawan ngan mak abah dia...ntah ape dia cerita aku tak faham dan aku cuma iyekan ajer....so musti dia bengang...skang nie ..arif asik tengok AStro jek....611...kartun dia jek...naik muak aku...sampai gado2 nak tgk cite lain...aku dah naik hafal citer kartun tu sume....ntah le...sampai dah ade adik baru dia tak bosan kot....tu yg aku tengah berusaha nie....ehhehehehhe....doa2 le semoga aku dapat rezeki lagi....kalo boleh nak baby girl...tapi arif nak boy katanya....ermmm...tak kisah le...asal kan ..dapat tambahan lagi waris2....skang ni umur 31...so aku ade masa beberapa tahun jek lagi .....kalo tak ...aduiii...kesian le...takan 40 tahun nak press lagi kotttttt....;(

...okaylah...semoga aku ditempatkan ke penempatan yg aku suka....dan pentadbiran serta guru2 yg baik....muahhhh....terasa rindu kat SAMT KKB.......

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU