Saturday, June 19, 2010

result DPLI

keputusan exam yang membanggakan....uiii...pertama kali aku dapat pointer tinggi...mana taknya...bila dilihat..umur dah tua...so..musti otak karat...tapi alhamdulillah...berjaya jua akhirnya...semester lepas dapat 3.44...kali nie..3.93...pngk 3.73...uiii...mmg power bg aku sendiri...boleh le tunjuk kat anak2...kot le anak aku tgk...takde le aku malu...tapi ijazah kurang le skit...ehehheheh....

bila dikenang...kalo le arwah mak ayah aku hidup lagi...mesti dia bangga dengan aku..mana taknya..skang anak dia dah jadi seorang guru...dari dulu..aku ingat lagi..mak aku pernah cakap..jadi jek cikgu..tapi aku mmg tak minat..masa awal aku masuk pun aku rasa macam tak boleh jek jadi guru...tapi bila dah praktikal..secara automatik minat timbul..lebih2 lagi jumpa anak murid yang bes macam SAMT KKB....aku bersyukur dapat praktikal tempat macam tu dan dapat tambahkan minat aku dalam bidang yang aku pilih nie....dan ternyata aku tak silap langkah kali nie....

dari dulu aku percaya...minat akan datang kemudian..memang betul pun...sebabnya aku dah pernah kerja macam2 tempat...dan memang minat datang kemudian...dulu masa kerja KWSP aku pon tak minat awal2...tapi dah lama2...mmg sayang dengan KWSP....lepas tu aku kerja kat company bus..uiii mmg jauh dari minat aku dan aku kerja sekejap jek..pastu aku kerja kat agensi pelancongan...lagi le jauh..dan mmg tak kena dengan jiwa aku....dan akhirnya aku masuk bidang perguruan...dan bidang nie..aku rasa serasi.....

insyaAllah....semoga aku jadi guru yang cemerlang juga...dan semoga aku ditempatkan di sekolah yang aku suka.....

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU