Monday, June 28, 2010

Masuk UiTM

semalam aku ada kat johor...sabtu aku balik ke johor ahad aku balik sini...mmg penat tapi puas hati...semalam 27 jun 2010. aku anto anak sedara aku nor ain masuk register pra diploma pengurusan...memang puas hati dan mmg dia bertuah...nasib baik dapat masuk uitm..bukan apa..pengajian pra diploma nie hanya 1 semester jek bersamaan 6 bulan...tapi kalau ikutkan 14 mggu jek so tak sampai 6 bulan...dan masuk pra diploma nie kerajaan tanggung dan uitm tanggung...uiii bertuah..dari bayaran masuk sampai ke makan sampai ke hostel..sume ditanggung...memang bertuah...bukan apa..di saat kita kesusahan Allah banyak membantu..dan mempermudahkan lagi perjalanan hidup hambaNya..dan sebagai hambaNya hendaklah kita perlu bersyukur....apa yang aku tahu manusia itu lah perlu mengubah hidupnya sendiri jika dia ingin berubah...so..peluang anak sedara aku nie memang tidak di tolak....dan bersyukur kerna dia diantara yang terpilih...subjek yang dipelajari pulak tak banyak hanya 3 subjek jek,...mathematic,english dan agama....uii..mmg senang hati dan berbaloi...bulan2 pulan dapat elaun RM 400..hostel ditaja dan bayaran pembelajaran ditaja...alhamdulillah...sume berjalan dengan baik..dan inilah masanya kehidupan mereka berubah kepada yang lebih baik...aminnn...
semoga ain berjaya...

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU