Monday, June 21, 2010

Memang bosan bila menunggu.....

Sekarang dah pertengahan dan dah nak masuk hujung Jun....Posting tak tau dapat bila...dan masih tertanya2 dapat kat area mana...aku tak kisah dicampak area mana pon...asalkan aku dapat bertugas di sekolah yang pentadbirannya tak cerewet...pengetuanya tak cerewet...dan guru2 tak cerewet....students mmg le sume cerewet...mana der yg ok sume...aku dulu masa jadi pelajar takdek le bawak masalah ...hope student aku cam tu gak.....huhuhu....

skang nie makin dah bosan...kalo dulu tak kije..bosan...3 tahun aku tak kije...uiiii...bes masa awal2..lelama bosan...pastu dapat guru..g blaja balik ...ok sket....kalo ikutkan aku hampir tak mau kije dah....tapi rezeki datang...alhamdulillah...tambah rezeki....so harap posting cepat le...takdelah aku lupa nak buat RPH camna..eehhehhe

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU