Tuesday, June 22, 2010

Tak Tahu Nak Buat Cam Na...

skang nie aku mudah sakit2 badan...agaknya tak jaga makan dengan betul...sume aku bantai jek...hari yang lepas aku pernah tak tido sebab sakit...ntah le sakit ape yg dtg bertandang...badan pun lenguh2 jek....asik kebas2...risau juga...bila tengah sakit mmg rasa nak gi klinik..tapi bila dah ok sket..lupa dah nak ke klinik...maybe aku nak g jumpa tukang urut..almaklum le masa bersalin aku tak urut betul2...pembedahan...takut juga nak urut...so skang dah ok sket boleh le urut...angin pon banyak jek...patut le aku suka naik angin...nasib baik tak terapung2...ekkekekkeke...cam belon plak....huhuhuhu....

tahun depan anak aku sekolah....ntah skolah mana nak aku masukkan dia...skang nie dengar2 UPSR dan PMR nak dibubarkan...uiiii...ntah ape jadi pada student akan datang...mau2 ramai lagik yg tak mau kesekolah...ye lah takdek exam penting yg mahu di amik...hmmm....apa nak jadik le akan datang pada anak2 aku...hope anak aku menjadi manusia yang berkerjaya dan yang bertanggungjawab...dan baik...dan ape2 lah yg baekkk........eh...aku baru sorang anak...anak2 tu macam ramai le plak....ekekkek...akan ditambah...huhu

No comments:

Sejarah tingkatan 1..

MY FAMILY

MY FREN

MY STUDENT SAMT KUALA KUBU BHARU